Belangrijkste functies van OrgPlus Premium
OrgPlus Premium bevat alle mogelijkheden van OrgPlus Professional, plus de volgende waardevolle rapportage- en change management mogelijkheden:
- NIEUW! Vooraf gedefinieerde rapporten laten precies die informatie zien die u nodig heeft voor zakelijke beslissingen en deze worden automatisch bijgewerkt als het organogram gewijzigd wordt
- NIEUW! Met Rapporten in tabelvorm kunt u informatie op ieder willekeurig veld groeperen voor een momentopname van de organisatorische eigenschappen
- NIEUW! Met vergelijking organogram kunt u voorgaande en huidige organogrammen vergelijken en gedetailleerde rapporten genereren
- NIEUW! Overzichtspaneel toont overzichtsstatistieken voor directe communicatie
- NIEUW! Intuïtieve op Microsoft Office 2010 gebaseerde gebruikersinterface plaatst alle Insperity OrgPlus mogelijkheden binnen handbereik
- NIEUW! Sjablonen Bekijken zijn al voorzien van velden en formules om PZ-uitdagingen aan te gaan
- NIEUW! Slimme Velden geven aan wanneer de gegevens in velden aan de door de gebruiker gedefinieerde voorwaarden voldoen
- NIEUW! Windows 7 gecertificeerde compatibiliteit zorgt voor een soepele integratie
- NIEUW! Bijgewerkte training en handleidingen maken zelfs de meest geavanceerde functies gemakkelijk te gebruiken
- Overzichtsrapporten Wijzigingen geven de gegevens weer van alle wijzigingen in uw organogram
- Wijzigingen Bijhouden met een doorlopende lijst van alle wijzigingen, toevoegingen, verwijderingen en wijzigingen in het organogram
- “Side-by-side Comparison Reports” geeft de wijzigingen in het organogram aan, samen met de oude en nieuwe waarden
- Instelbare “Personnel Action Notice Reports” genereren de informatie die u nodig heeft om persooneelswijzigingen te voltooien