Insperity OrgPlus Premium

Belangrijkste functies van OrgPlus Premium

OrgPlus Premium bevat alle mogelijkheden van OrgPlus Professional, plus de volgende waardevolle rapportage- en change management mogelijkheden:

  • NIEUW! Vooraf gedefinieerde rapporten laten precies die informatie zien die u nodig heeft voor zakelijke beslissingen en deze worden automatisch bijgewerkt als het organogram gewijzigd wordt
  • NIEUW! Met Rapporten in tabelvorm kunt u informatie op ieder willekeurig veld groeperen voor een momentopname van de organisatorische eigenschappen
  • NIEUW! Met vergelijking organogram kunt u voorgaande en huidige organogrammen vergelijken en gedetailleerde rapporten genereren
  • NIEUW! Overzichtspaneel toont overzichtsstatistieken voor directe communicatie
  • NIEUW! Intuïtieve op Microsoft Office 2010 gebaseerde gebruikersinterface plaatst alle Insperity OrgPlus mogelijkheden binnen handbereik
  • NIEUW! Sjablonen Bekijken zijn al voorzien van velden en formules om PZ-uitdagingen aan te gaan
  • NIEUW! Slimme Velden geven aan wanneer de gegevens in velden aan de door de gebruiker gedefinieerde voorwaarden voldoen
  • NIEUW! Windows 7 gecertificeerde compatibiliteit zorgt voor een soepele integratie
  • NIEUW! Bijgewerkte training en handleidingen maken zelfs de meest geavanceerde functies gemakkelijk te gebruiken
  • Overzichtsrapporten Wijzigingen geven de gegevens weer van alle wijzigingen in uw organogram
  • Wijzigingen Bijhouden met een doorlopende lijst van alle wijzigingen, toevoegingen, verwijderingen en wijzigingen in het organogram
  • “Side-by-side Comparison Reports” geeft de wijzigingen in het organogram aan, samen met de oude en nieuwe waarden
  • Instelbare “Personnel Action Notice Reports” genereren de informatie die u nodig heeft om persooneelswijzigingen te voltooien


 


We use cookies to personalize and enhance your experience on our site. Visit our Privacy Policy. to learn more. By using our site, you are agree to our use of cookies. Accept and Close