Insperity OrgPlus Premium

Belangrijkste functies van OrgPlus Premium

OrgPlus Premium bevat alle mogelijkheden van OrgPlus Professional, plus de volgende waardevolle rapportage- en change management mogelijkheden:

  • NIEUW! Vooraf gedefinieerde rapporten laten precies die informatie zien die u nodig heeft voor zakelijke beslissingen en deze worden automatisch bijgewerkt als het organogram gewijzigd wordt
  • NIEUW! Met Rapporten in tabelvorm kunt u informatie op ieder willekeurig veld groeperen voor een momentopname van de organisatorische eigenschappen
  • NIEUW! Met vergelijking organogram kunt u voorgaande en huidige organogrammen vergelijken en gedetailleerde rapporten genereren
  • NIEUW! Overzichtspaneel toont overzichtsstatistieken voor directe communicatie
  • NIEUW! Intuïtieve op Microsoft Office 2010 gebaseerde gebruikersinterface plaatst alle Insperity OrgPlus mogelijkheden binnen handbereik
  • NIEUW! Sjablonen Bekijken zijn al voorzien van velden en formules om PZ-uitdagingen aan te gaan
  • NIEUW! Slimme Velden geven aan wanneer de gegevens in velden aan de door de gebruiker gedefinieerde voorwaarden voldoen
  • NIEUW! Windows 7 gecertificeerde compatibiliteit zorgt voor een soepele integratie
  • NIEUW! Bijgewerkte training en handleidingen maken zelfs de meest geavanceerde functies gemakkelijk te gebruiken
  • Overzichtsrapporten Wijzigingen geven de gegevens weer van alle wijzigingen in uw organogram
  • Wijzigingen Bijhouden met een doorlopende lijst van alle wijzigingen, toevoegingen, verwijderingen en wijzigingen in het organogram
  • “Side-by-side Comparison Reports” geeft de wijzigingen in het organogram aan, samen met de oude en nieuwe waarden
  • Instelbare “Personnel Action Notice Reports” genereren de informatie die u nodig heeft om persooneelswijzigingen te voltooien